fbpx

Rebranding: Nu med turkis tråd

Asgaard nyt logo
Kom med bagom vores nye brand - Hvorfor ny identitet? Hvad betyder logoet? Og hvorfor har vi af alle farver valgt turkis?

Del dette indlæg

Del på linkedin
Del på facebook
Del på twitter
Del på email

Det nye Asgaard Recruitment er i luften 🎉

Her har du det! Asgaard Recruitment i hjemmesideform.

Vi fylder snart halvrundt, og det vil vi gerne fejre, for det går jo faktisk meget godt. Vi er stolte over, hvad vi kan og gør i dag. Så identitetskrisen forbliver overfladisk – vi skal ikke genopfinde os selv, vi skal pakke det lidt mere lækkert ind. Samme proces, samme værdier, samme vægt på personlig relation. Ny indpakning.

Modige farver, som smiler til brugeren – men ikke for meget

Vi er friske, imødekommende og hvis vi selv skal sige det helt bestemt rigtig sjove. Derfor har vi valgt farver, der er friske og lette. Farver som skiller sig lidt ud, smiler, men også er professionelle og jordbundne. Nordjysk stolthed formuleret i farver. Og med et glimt i øjet vidner guldnuancen om faglig dygtighed, både hos os og de dygtigste kandidater, vi finder til vores samarbejdspartnere.

Og her stopper det ikke. For logoet, det er blevet en målskive. Det afspejler vores høje træfsikkerhed i match mellem virksomheder og kandidater. Med en jæger og gammel militærmand på holdet, rammer det på mange måder helt rigtigt. Samtidig er den blød og behagelig i udtrykket, fordi vores tilgang til mødet med andre mennesker er funderet i ordentlighed og gennemsigtighed.

En levende, lækker hjemmeside, der afspejler os

Hjemmesiden skal vidne om, hvad vi kan, og hvem vi er. Den skal være en forsmag på, hvordan du vil opleve os og vores arbejde, når vi skal samarbejde. For det skal vi da, skal vi ikke?

Hvis du vil læse mere